от 36 500 лв*
466 лв на месец с 3asy Ride
Заявете оферта Тестово шофиране Конфигуратор* Необвързваща ценова препоръка. Посочената цена включва 20% ДДС. За повече информация, моля, свържете се с най-близкия дилър на BMW Motorrad.
Всички мотоциклети са оборудвани само съгласно законовите изисквания (напр. светлоотразители по стандарт Euro 4). Илюстрациите на този уебсайт може да се различават.
В постоянно преследване на идеалната линия. Новият S 1000 RR генерира 207 к.с. при 13 500 об/мин и 113 Нм при 11 000 об/мин, като минимум 100 Нм са винаги на разположение в диапазона 5500-14 500 об/мин. Десет години, след като представихме първото поколение RR и поставихме нови стандарти при спортните мотоциклети, отново вдигаме летвата. Подобрихме почти всеки един компонент. Резултатът: намалена маса и осезаемо по-добра динамика. Готов ли си за първата стартова позиция или за победата? Новият RR те очаква.
Персонализирай своя RR по свой вкус. Предлагаме ти избор между разцветките Motorsport и Racing red неметалик.
Вдъхновено от състезателните традиции. Изпълнението Motorsport не остава съмнение: Това е мощна машина с върхови способности, динамика, и управление.
Червен цвят, който предизвиква конкуренцията. Racing red подчертава състезателните гени на RR.
Карай безгрижно. Даваме ти допълнителна година.
Сега всички мотоциклети идват с 3 години гаранция.
Визията е категорична: Тук стои супер способен спортен мотор. Всяка чат на RR е проектирана за максимална динамика. Новата рама например, заедно с новата система на окачването, правят новия S 1000 RR по-лек и по-прецизен. Формата и разположението на седалката предопределят още по-ергономична позиция на каране, а серийните LED фарове правят излъчването на RR още динамично и агресивно. Мигачите са мигрирали от страничните панели в огледалата, което – освен, че придава по-динамичен вид на мотора – е и по-сигурно решение, тъй като подобрява тяхната видимост. Погледнат отзад, RR също излъчва спортна агресия. Мотото тук е „Всичко в едно“. Крепежният елемент на регистрационната табела обединява LED осветлението на номера и LED мигачите, в които се съдържат и стоп светлините.
Когато говорим за категорична динамика, говорим за RR. При това не само на пътя, но и на пистата. Огледалата и крепежният елемент на регистрационния номер се свалят изключително лесно, което превръща doubleR в състезателен байк.
Опционалният M пакет пък превръща твоя RR в чистокръвна състезателна машина. С него масата намалява с 3,5 кг до 193,5. Разцветката е Motorsport, M колелата са карбонови, като седалката и акумулаторът също сa специално изпълнение M. Пакетът включва специален механизъм на задния шарнир и режими за каране Pro, предлагащи избор от индивидуални настройки Race Pro 1-3. Сам избираш как да работят системите DTC, АBS, ‘wheelie control’, как да отговаря двигателя и още много.
Четирицилиндров, четиритактов редови двигател с водно-маслено охлаждане
ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ И ОБОРУДВАНЕЧетирицилиндровият агрегат на RR e новоразработен. Той се характеризира не само с повишена на 207 к.с. максимална мощност, но и с оптимизирана крива на въртящия момент. Благодарение на новата технология BMW ShiftCam, която контролира хода и времето за отваряне на клапаните, чрез изместване на разпределителния вал, сега моторът разполага с още повече мощност и въртящ момент при ниски и средни обороти.
Освен това, много други детайли са оптимизирани с цел намаляване на масата и по-ефективна работа. Ангренажната концепция е нова, титаниевите изпускателни клапани са кухи, а многодисковият мокър съединител с ‘anti-hooping’ функция е самоусилващ се (-20 нютонa). Резултатът с 4 кг по-лек и по-тесен двигател, което се отразява положително както на управлението, така и на ергономията. Всичко това се усеща веднага, щом седнеш на мотора.
Stock exhaust
Усещаш действието и още при първото ускорение. Кривата на въртящия момент е прекрасна дори и при средни и ниски обороти. Основна заслуга за това има технологията BMW ShiftCam, която отговаря за контрола на всмукателните клапани. В зависимост от натовареността на двигателя, времето за отваряне и ходът на клапаните се регулират за максимална ефективност и динамика.
Без значение дали караш на пътя или на писта, тази система е задължителна. Shift Assistant Pro е част от стандартното оборудване и позволява смяната на предавки без употреба на лостчето на съединителя. Така можеш да се концентрираш изцяло върху пътя, като същевременно системата допринася и за запазване на стабилността, поради намаляване на динамичната промяната на центъра на масите при превключване. Резултатът: Ти си по-бърз, по-стабилен и още по-удовлетворен от поведението на твоя RR.
Без значение дали караш на пътя или на писта, тази система е задължителна. Shift Assistant Pro е част от стандартното оборудване и позволява смяната на предавки без употреба на лостчето на съединителя. Така можеш да се концентрираш изцяло върху пътя, като същевременно системата допринася и за запазване на стабилността, поради намаляване на динамичната промяната на центъра на масите при превключване. Резултатът: Ти си по-бърз, по-стабилен и още по-удовлетворен от поведението на твоя RR.
RR се предлага с опционалната DDC система от ново поколение. При нея електронният клапан е свързан паралелно с механичния. При нужда, характеристиките на окачването могат да се променят през 10 милисекунди. Без значение дали си в града или на пистата, винаги можеш да разчиташ на оптимално поведение. Пружините също могат да се регулират ръчно.
Стандартните LED фарове придават на RR подчертано спортна визия. Мигачите вече са вградени в огледалата, а отзад, за пръв път в мотоциклет на BMW Motorrad, мигачите са обединени със стоп светлините в общи корпуси.
Образец в супербайк сегмента: TFT дисплеят на RR. Той е с диагонал 6,5 инча и предлага избор от няколко конфигурации на поднасяне на различна информацията. Pure Ride режимът извежда само най-важното, докато всеки от трите Core Ride режима показва допълнителна информация. Управлението става чрез супер интуитивния и удобен Multi-controller, без да отместваш ръка от ръкохватката.
RR не само е по-лек, вече 197 кг., но и още по-ергономичен. Рамата, резервоарът, седалката, опашката и степенките са модифицирани за още по-добра опора, комфорт, свобода на движенията и, същевременно, за още по-добър усет и управление на машината.
Новите фрезовани степенки, оптимизираната геометрия на кормилото и опционалната M седалка, осигуряват още по-добра обратна връзка, по-малко умора при каране и съответно, още по-добри условия за съсредоточаване върху постигането на най-доброто време.
RR разполага с алуминиево рамо на задното окачване, чиято геометрия намалява нежеланите смущения при работа на окачването, в моментите на разгръщане на мощността и отнемането на газ. Резултатът е по-уверено поведение на машината и по-дълъг живот на гумите. Амортисьорът е позициониран по-далеч от двигателя, съответно се нагрява по-малко, а буталото е с по-голям размер. Всичко това гарантира линейно поведение на окачването при всякакви ситуации.
Един бърз поглед и сядане на стандартната седалка, са достатъчни за да разбереш каква е била основната цел на инженерите: максимална обратна връзка. Тя осигурява и повече свобода на движенията, но и същевременно перфектен контакт с мотоциклета. Стандартната височина на седалката е 824 мм, а дъгата на обкрачване е 1829 мм. Опционално се предлага и M седалка, която е покрита със специален материал за оптимално сцепление. Под тапицерията пък е вградена по-твърда пяна, която осигурява повече стабилност при резки ускорения и спирания. M седалката е част от M пакета и се предлага с избор от височини 814 мм, 824 мм и 849 мм.
Може бързо да превърнеш своя RR от шосеен мотоциклет в истинска състезателна машина. Конзолата за закрепване на регистрационната табела обединява нейния модул за осветление и мигачите, които споделят корпуса си със стоп светлините. Предимството е, че с няколко елементарни стъпки, можеш да свалиш всичко преди да излезеш на пистата.
RR идва серийно с 4 режима за каране: RAIN, ROAD, DYNAMIC и RACE. Всички те са специално калибрирани за конкретните условия, осигурявайки оптимална динамика или стабилност, в зависимост от предпочитанията на каращия. Опционално може да се поръча и пакета с режими за каране Pro, включващ и RACE Pro 1, RACE Pro 2 и RACE Pro 3. Те подлежат на индивидуално конфигуриране – можеш да настройваш рязкостта на газта, степените на действие на моторната спирачка контрола на сцеплението (DTC), системата ‘wheelie-control’, ABS и ABS Pro.
RR своеобразно технологично показно. Четирите стандартни режима RAIN, ROAD, DYNAMIC и RACE покриват на практика всички потенциални ситуации на пътя. Опционалните Pro режими включват поще позициите RACE Pro 1, RACE Pro 2 и RACE Pro 3, лаунч контрол, ограничител на скоростта в питлейна, HSC Pro (Hill Start Control Pro) и DBC (Dynamic Brake Control). Multi-controller джойстикът ти позволява да настройваш следните параметри чрез 6,5-инчовия цветен TFT дисплей: отзивчивостта на двигателя при подаване на газ, силата на моторната спирачка, степента на намеса на DTC, в това число и т.н. ‘wheelie-control’, ABS и DDC (Dynamic Damping Control). Благодарение на последното поколение 6-осев сензор и контрол на газта, DTC системата работи особено ефективно. Тя може да се регулира на ход, чрез + и -, без значение от скоростта, наколна или конкретната предавка.
Последното поколение DTC прави мотоциклета по-стабилен, динамичен и дори икономичен.
Новият RR е единственият шосеен мотоциклет с алуминиева спомагателна рама, което спестява още 0,3 килограма. Това намалява неокачената маса, което намалява времето за реакция на окачването. Освен това, задният амортисьор е монтиран по-далеч от двигателя и съответно подложен на по-слабо топлинно въздействие, което се отразява положително на неговата работа. Ребаундът и предварителното натоварване могат да се настройват. Променяйки съотношението на оста на амортисьора от 1,9:1 на 1,65:1 и буталото с по-голям размер, е позволило поставянето на по-мека пружина. Това минимализиране на триенето повишава комфорта, тъй като натрупването на усилие се случва по-бързо и прецизно. Цялата система е значително по-щадяща за гумите.
Опционално RR може да се поръча с Dynamic Damping Control (DDC). Системата е от ново поколение, като електрониката и механичните компоненти са изцяло преработени. Без значение дали караш по обществен път със завои или на писта, електронният клапан осигурява оптимална работа за всяка ситуация. Той вече е монтиран успоредно с механичната система. В случай на нужда, системата може да реагира за 10 милисекунди. Плаващото бутало е анодизирано е супер чувствително. Shim пакетът позволява допълнително адаптиране на шасито от специалисти.
Вилката също се контролира посредством линеен сензор за позицията. Тук работата на окачването се регулира глобално, на степени, като системата предлага и ръчен реглаж.
Състезателният екип ProRace пасва перфектно на RR. Той се характеризира с оптимална свобода на движенията и максимална сигурност. Направи ProRace твоят екип, като го конфигурираш сам.
Te poti conecta in contul tau de client prin introducerea datelor de autentificare in campurile de mai jos.
Iti poti crea un cont de client prin una din modalitatile de mai jos.