С BMW R nineT Pure вие можете да изживеете собствената си идея за мотоциклетизъм: той ви дава изчистения и класически дизайн на роудстър. По този начин той ви предоставя множество възможности за персонализиране. Все пак вашата машина трябва перфектно да отговаря на стила ви. И също както най-първия модел на мотоциклет на BMW през 1923 г., тук все още се използва боксерен двигател. Вижте всички технически данни и стандартно оборудване за ВR nineT Pure тук.
ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ
Двигател
Тип
Въздушно охлаждане, четиритактов двуцилиндров боксерен двигател, четири радиални клапани за цилиндър, двоен горен разпределителен вал, централен балансиращ вал
Диаметър х ход
101 mm x 73 mm
Капацитет
1 170 cc
Номинална мощност
110 hp (81 kW) при 7750 rpm
Макс. въртящ момент
116 Nm при 6000 rpm
Степен на сгъстяване
12,0:1
Горивна система/управление на двигателя
Електронно впръскване на горивото в смукателния колектор, електронно управление на двигателя с прекъсване при превишаване, запалване с две свещи.
Контрол на емисиите
Затворен три-пътен катализатор отговарящ на екологичен стандарт EU4
Динамични характеристики / разход на гориво
Максимална скорост
Над 200 km/h
Разход на 100 km по стандарт WMTC
5,3 l
Вид гориво
Безоловен бензин, октаново число 95-98 (RON) (номинална мощност с октаново число 98 (RON))
Електрическа инсталация
Алтернатор
720-W трифазен генератор
Акумулатор
12 V/14 Ah, без поддръжка
Задвижване
Съединител
Сух съединител с единичен диск и хидравлично управление
Скорости
6-степенна, постоянно зацепена с хеликоидални зъби
Главно предаване
Кардан
Окачване / спирачки
Рама
Триразделна рама, състояща се от предна и двуразделни задни подрами, носещи двигателя/скоростната кутия, рамата за спътник може да се премахне при единично каране
Предно окачване/пружиниращи елементи
Телескопична вилка с диаметър на опората 43 милиметра
Задно окачване/пружиниращи елементи
Лято алуминиево едностранно люлеещо се рамо с BMW Motorrad Paralever; централна стойка на пружината, предварително натоварване на пружината може безпроблемно да се регулира чрез гаечен ключ, ребаунд регулируемо поглъщане на трептенията
Ход на окачване, отпред/отзад
125 mm / 140 mm
Междуосие
1 493 mm
Кастър
105 mm
Наклон на предна вилка
63,4 °
Гуми
Спицови лети колела
Размери на джантата, предна
3,50 x 17"
Размери на джантата, задна
5,50 x 17”
Гума, предна
120/70 ZR 17
Гума, задна
180/55 ZR 17
Спирачка, предна
Двойнодискова спирачка с диаметър 320 mm, 4-бутални фиксирани спирачни апарати
Спирачка, задна
Единичен диск с диаметър 265 mm, двубутален плаващ спирачен апарат.
ABS
ABS BMW Motorrad
Размери / тегло
Дължина
2 105 mm
Широчина (с огледалата)
900 mm
Височина (с огледалата)
1 250 mm
Височина на седалката, ненатоварена
805 mm (персонализирана предна седалка (аксесоар): 795 mm; Ниска височина на седалката (OE): 775 mm)
Дължина на разкрача на водача, ненатоварен
1785 mm (персонализирана предна седалка (аксесоар): 1775 mm; Ниска височина на седалката (OE): 1730 mm)
Тегло без товар, зареден догоре с гориво/готов за път
219 kg 1)
Макс. допустимо тегло
430 kg
Макс. натоварване (със стандартно оборудване)
211 kg
Използваем обем на резервоара
17 l
от които резерва
ок. 3,5 l
СТАНДАРТНО ОБОРУДВАНЕ
Оборудване
Стоманен резервоар за гориво, 17 l
Седалка от два компонента (височина на седалката: 805 mm)
Степенките за спътник и рамата за спътник могат да се свалят
Система за централно включване, завиване и резервоар
Регулируеми лостчета на спирачките и съединителя – множество настройки
Бордова литература и инструменти
Странични стойки с прекъсвач за предпазител
Специални функции
ABS на BMW Motorrad
Електрическа инсталация
Постоянно светещи фарове и система на аварийните светлини
Многофункционален дисплей на тахометъра
Контакт
CAN-шина с едножилна система (SWS)
Електронен имобилайзер
Диагностичен интерфейс
Генератор 720-W
Бели индикатори и светодиоден заден фар
ПОВЕЧЕ ИНДИВИДУАЛНОСТ
Точно както го искате.
В зависимост от желанието и бюджета ви, можете просто да сглобите R nineT Pure част по част. С новите части Machined или, разбира се, с оригиналните аксесоари на BMW Motorrad.